"ישבתי בבית הכנסת והידיעה גרמה לי לחלל את החג"

    ההכחשות לא משכנעות – על הרצוג לאפשר לסיעה לקבל החלטה שלא ינוהל משא ומתן או להודיע פומבית על המגעים. אני מתנגד נחרצות לכל משא ומתן לכניסה לממשלה. את נתניהו צריך להפיל, לא להציל מפני עצמו. כפי שהצהרתי בעבר, גם אם יצליח הרצוג להשלים את המהלך ויבגוד באמון רבבות בוחרינו, לא אתן לכך יד ולא אצטרף לממשלה
    איתי גדסי 1 Comment on "ישבתי בבית הכנסת והידיעה גרמה לי לחלל את החג"

    ח"כ יצחק הרצוג אמר היום בראיון כי הוא מצר על כך שהידיעה הבלתי מבוססת על התקדמות במו"מ בין המחנה הציוני לליכוד גרמה לו לחלל את החג בעת שהיה בבית הכנסת • הרצוג: "אם תהיה הזדמנות היסטורית לא אשלול כניסה לאחדות"

    בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
    ההכחשות לא משכנעות – על הרצוג לאפשר לסיעה לקבל החלטה שלא ינוהל משא ומתן או להודיע פומבית על המגעים. אני מתנגד נחרצות לכל משא ומתן לכניסה לממשלה. את נתניהו צריך להפיל, לא להציל מפני עצמו. כפי שהצהרתי בעבר, גם אם יצליח הרצוג להשלים את המהלך ויבגוד באמון רבבות בוחרינו, לא אתן לכך יד ולא אצטרף לממשלה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס הבוקר למגעים למו"מ לצירוף מפלגת המחנה הציוני לממשלה, וטען כי הידיעה על התקדמות במו"מ גרמה לו לחלל את החג.

    בראיון לתוכנית אורלי וגיא בערוץ 10 אמר יצחק הרצוג: "אני יושב בבית הכנסת ארבע שעות אתמול, ולקראת הסוף מתחיל איזה רחש ושולפים אותי החוצה, צר לי לחלל את החג, על ידיעה שהוציא כתבכם ספי עובדיה שיכול היה גם לחכות, בכל זאת יש חג ואנשים מתפללים, זה מייצר בעירה, וזו ידיעה שהיא בלתי מבוססת בעליל".

    הרצוג הוסיף ואמר כי הידיעות באמצעי התקשורת אודות פגישות שקיים "מוכחשות מא' ועד ת'", כלשונו "זו ידיעה שכבר לפני שבוע קיבלו עיתונאים אחרים. אנחנו ולא לפיד שייכים לזרם המרכזי, אם תהיה הזדמנות היסטורית לא אשלול כניסה לאחדות".

    "לא היו פגישות ולא היו מגעים. יש פה כוחות שמנסים לפרק את המחנה הציוני ולעשות ספין", טען בראיון, "אם תהיה הצעה קונקרטית אני אכנס את חברי מפלגתי ונשקול זאת – בדיוק כפי שטענתי בעבר, לא צריך לעשות מזה בעירה".

    אמש פרסם הרצוג הודעה לחברי מפלגתו בה כתב "לכולכם שנה טובה, חזרתי מעוד ארבע שעות תפילה בבית הכנסת לעוד ידיעה בלתי מבוססת, מצטער על ההפרעה בזמן החג".

    גם בליכוד הכחישו מכל וכל את הידיעה על התקדמות במו"מ.

    למרות ההכחשות, חלק מחברי הכנסת של מפלגת העבודה מביעים התנגדות חריפה לכניסה לממשלה.

    ח"כ אראל מרגלית אמר כי: "הניסיון של ראש הממשלה לפרק את מפלגת העבודה לא יצלח. בכוונתי למנוע את הכניסה לממשלת נתניהו כפי שהיה גם בניסיון הקודם. אם לא נדע להיות אלטרנטיבה גם עשרה מנדטים בסקרים יהיו חלום  רחוק. אנו נרכז  את כל הכוחות שלא התייאשו כדי להביא להחלפת נתניהו  ולא כדי להצטרף אליו".

    ח"כ עמיר פרץ התייחס לדיווחים ואמר "אנחנו צריכים לנצח את נתניהו – לא להצטרף אליו".

    ח"כ מיקי רוזנטל על המגעים לאחדות: "ההכחשות לא משכנעות – על הרצוג לאפשר לסיעה לקבל החלטה שלא ינוהל משא ומתן או להודיע פומבית על המגעים. אני מתנגד נחרצות לכל משא ומתן לכניסה לממשלה. את נתניהו צריך להפיל, לא להציל מפני עצמו. כפי שהצהרתי בעבר, גם אם יצליח הרצוג להשלים את המהלך ויבגוד באמון רבבות בוחרינו, לא אתן לכך יד ולא אצטרף לממשלה"

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל שבשביל זה חילל את החג זה לא פיקוח נפש וזה לא תירוץ
      יש פוליטיקאים שבשבילם פוליטיקה זה פיקוח נפש – חבל
      אגב, נתניהו לא צריך להשמיע כזה תירוץ כי מן הסתם הוא אפילו לא ביקר 4 דקות בבית הכנסת
      בכל אופן ודאי לא 4 שעות!
      סתם החרדים יותר מידי נעולים על נתניהו הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקבעון הזה